Streetwear

Streetwear

kategorie: Polska, News, Streetwear
dodano: 2022-06-22 15:29 przez: Redakcja (komentarze: 2)

Na rynek polskiej odzieży streetwear wraca marka Stoprocent. Jej twórca i dyrektor kreatywny Winicjusz Wini Bartków odpowiada na oczekiwania fanów marki i zapowiada wielki powrót legendarnego brandu. Stoprocent spółka akcyjna umożliwia stęsknionym fanom na dołączenie do grupy inwestorskiej i wypuszcza emisję części swoich akcji dając możliwość współtworzenia brandu.

Tagi:
kategorie: Relacje, Streetwear
dodano: 2022-05-06 18:00 przez: Michał Zdrojewski (komentarze: 0)

Od współprac z Wizem Khalifą, Snoopem i The Game'em po niezliczoną ilość rockmanów i artystów z innych gatunków - nie ulega wątpliwości, że Converse i muzyka wzajemnie się przyciągają. Nie mogło więc zabraknąć specjalnej strefy tej marki na tegorocznym festiwalu Made in WWA. Sztuka i moda napędzają się, a wspieranie kreatywnych artystów jest ważnym trybikiem w tej machinie - i musimy przyznać, że koncept strefy Converse zaprojektowanej specjalnie przez jednego z członków ekipy All Stars, Bartecky'ego, naprawdę robi wrażenie.

dodano: 2022-04-10 15:00 przez: Michał Zdrojewski (komentarze: 3)

Polska kocha hip-hop z wzajemnością nie od dzisiaj. Pierwsza fala popularności z początku wieku to był tylko przedsmak przed boomem, którego doświadczamy od kilku lat. Polska kocha hip-hop, a hip-hop kocha ubrania. Uliczna moda powiązana z mc’s wypluwającymi rymy na bicie, graficiarzami, tancerzami, koszykarzami czy skaterami często się zmienia. Kiedyś ciężko było przeoczyć kogoś bujającego się w baggy jeansach, a teraz każdy chce mieć jak największy drip. Streetwear od dawna kreuje trendy na całym świecie. Tradycja polskiej mody hip-hopowej sięgającej czasów Mass DNM, Stoprocent czy Clinica pokazuje, że zawsze był na to popyt w naszym kraju, a obecnie wystarczy wyjść na ulicę, żeby zobaczyć jaka moda rządzi. Tysiące marek walczy o klientów na całym świecie, a po baggy Lenary nie trzeba już jechać na bazar.

Cenimy sobie wygodę, a mało kto potrafi zapewnić ją tak jak SNIPES, który ze swoim sklepem internetowym i ponad 600 sklepami stacjonarnymi na całym świecie, jest jedną z wiodących firm na rynku ulicznej odzieży. Teraz wkracza do Polski i tym samym oficjalnie wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Ubierzemy się tam od stóp do głów w rzeczy od klasyków Karl Kani czy Sean John oraz nieśmiertelnych Nike, Air Jordan i innych. SNIPES to jednak dużo więcej niż tylko sprzedawca. Doskonałe działania w modelu omnichannel sprawiają, że obecnie jest też ważną częścią kultury i przemysłu hip-hopowego. Współprace z DJ’em Khaledem, Wizem Khalifą, 21 Savage, Wu-Tangiem i topką europejskich raperów przecież nie biorą się z przypadku.

dodano: 2021-11-29 09:30 przez: Mateusz Natali (komentarze: 5)

Środowiskiem streetwearowym wstrząsnęła wczoraj informacja o śmierci Virgila Abloha, twórcy marki Off-White i dyrektora artystycznego Louis Vuitton, ale także osoby współpracującej od lat z wieloma raperami. Kanye West, A$AP Rocky czy Kid Cudi - wszyscy z nich zapraszali Abloha do swoich projektów, powierzając mu okładki lub czerpiąc inspiracje.

Inspiracji nie zmierzymy, ani nie wynotujemy, ale możemy przedstawić Wam zbiór okładek płyt, za które odpowiadał właśnie zmarły przedwcześnie w wieku 41 lat artysta.

kategorie: USA, News, R.I.P., Streetwear
dodano: 2021-11-28 19:53 przez: Mateusz Natali (komentarze: 9)

Nie żyje jedna z najważniejszych postaci w świecie streetwearu. Virgil Abloh w wieku 41 lat przegrał walkę z rakiem.

Tagi: