Streetwear

Streetwear

współpraca płatna
dodano: 2025-09-19 12:50 przez: Michał Zdrojewski (komentarze: 0)

Superstary od adidasa - skórzany but z trzema paskami i charakterystycznym "shell toe". A może raczej: kultowa muszla, która od blisko pół wieku ma swoje miejsce w kulturze hip-hop. Początkowo but adidasa Superstar został stworzony pod drybling na koszykarskim parkiecie, ale jego prawdziwe życie zaczęło się, gdy wyszedł poza hale. Skórzana cholewka zaczęła odbijać światło latarni na Harlemie i Bronxie, trzy paski stały się flagą na ulicach, a gumowy przód symbolem hip-hopowego buntu. To jeden z tych butów, które nie są tylko sneakersami, ale ikoną całej sceny.

Mimo, że koszykarze chętnie biegali w 'superstarach" to hip-hop wziął je sobie, rozsznurował i nadał im nowe znaczenie. Można na nim budować kariery, ekipy, a nawet całe pokolenia. Run-DMC wnieśli Superstar na scenę, robiąc z niego symbol oporu i dumy nowojorskiej ulicy. Dziś Bambi zakłada je w zupełnie innym świecie, ale energia jest podobna - bezkompromisowa, młoda i zakorzeniona w kulturze. To naturalna kontynuacja historii, w której te trzy paski zawsze grały głośno. Przyjrzyjmy się temu jak przez lata symbolika Superstarów przeplatała się z hip-hopem.

współpraca płatna
dodano: 2025-08-14 12:00 przez: Redakcja (komentarze: 4)

Są ikony, które nie przemijają. W swojej najnowszej kampanii marka adidas przypomina o sile ponadczasowego designu, celebrując dziedzictwo legendarnego (także dla hip-hopu) modelu Superstar. W Polsce do projektu zaproszono Bambi - jedną z czołowych artystek młodego pokolenia.

Tagi:
kategorie: News, Sport, Streetwear
dodano: 2025-06-07 11:00 przez: Redakcja (komentarze: 1)

Mocno powiązany z hip-hopem streetwear, do tego sport i... zabawa dla najmłodszych. Nike wraz z Grupą LEGO ogłosiły, że ich globalne, wieloletnie partnerstwo wystartuje tego lata z serią angażujących aktywacji i produktów sygnowanych wspólnym logo. Mają one zachęcać dzieci na całym świecie do radosnej, aktywnej i kreatywnej zabawy.

Tagi:
video
dodano: 2025-04-07 16:45 przez: Miłosz Kiełb (komentarze: 0)

Merch i ciuchy hiphopowe od zawsze były częścią kultury. Raperzy, tancerze, dj-e itd. zawsze dbali o swój wyrazisty styl, również w ubiorze. O historii ciuchów hiphopowych, ich związkami z odzieżą skaterską podczas panelu "Kupujcie polskie rap ciuchy – produkcja odzieży jako odnoga muzyki" rozmawiali Mazsa (Outside Wear) i Tomek Grande (Diamante Wear).

dodano: 2025-02-21 22:42 przez: Miłosz Kiełb (komentarze: 0)

Oto pełen program jutrzejszej Akademii Popkillerów! Wini, Tau czy Tomb z prelekcjami. W panelach m.in. Sarius, Floral Bugs czy Sir Mich - ale też Maciej Buchwald, Muflon, Youya, Forin czy Falcon1.

współpraca płatna
dodano: 2025-01-29 19:00 przez: Redakcja (komentarze: 0)

Od 31 stycznia do 2 lutego Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stanie się centrum Night Embassy Warsaw – globalnej inicjatywy łączącej sztukę z miejskim nightlifem. Niepowtarzalny program pod hasłem „Electrify (the) Boldness” opracowali artyści z czterech światów: muzyki, mody, tatuażu i street artu. Co będzie się działo?

kategorie: Polska, Świat, News, Streetwear
dodano: 2024-10-19 16:00 przez: Redakcja (komentarze: 0)

Streetwear w Europie ma swój głos i wyraźny wizerunek - Zalando postanowiło ukazać to w nowym projekcie, książce "Cultural Ties", z okazji premiery której w tym tygodniu odbył się specjalny panel dyskusyjny w Warszawie, gdzie też się pojawiliśmy.

„Cultural Ties” zagłębia się w sześć scen streetwearowych, opowiadając ich historię głosami różnych społeczności z miast takich jak: Warszawa, Amsterdam, Antwerpia, Berlin, Paryż czy Sztokholm. W każdym mieście prezentowane jest unikatowe oblicze streetwearu, a książka powstała z myślą o łączeniu społeczności i inspirowaniu do odkrywania lokalnych historii, stylu i interesujących miejsc.

kategorie: Polska, News, Streetwear
dodano: 2022-11-12 20:00 przez: Wiesław Kłoda (komentarze: 10)

Od początku kariery Żabson dużą wagę przywiązuje do wizerunku i stylizacji, dzieli się modowymi pasjami na social mediach oraz pojawia się na eventach takich jak Fashion Week. Teraz zadebiutował w roli modela, co określił na Instagramie spełnieniem wielkiego marzenia.

Tagi:
kategorie: USA, Hip-Hop/Rap, News, Streetwear
dodano: 2022-11-12 10:00 przez: Bartosz Skolasiński (komentarze: 6)

Ostatnie tygodnie to lawinowe problemy Kanye'ego Westa. Raper i producent został oskarżony o antysemityzm, a wiele marek zdecydowało się zakończyć z nim współpracę. Zacznijmy jednak od początku.

Tagi:
kategorie: USA, Hip-Hop/Rap, News, Streetwear
dodano: 2022-10-04 06:00 przez: Jan Stokowski (komentarze: 5)

Wczoraj wieczorem na paryskim Fashion Weeku miał miejsce pokaz YZY SZN 9, gdzie zagościł także Kanye West. Strój rapera wywołał burzę w amerykańskim Internecie... a także rozgrzał polski, ale z innego powodu.

Tagi:
dodano: 2022-09-27 14:09 przez: Wiesław Kłoda (komentarze: 4)

Popularność Maty przebiła w Polsce wszystkie sufity - tym razem młody raper pojawił się na okładce kultowego magazynu Vogue.

Tagi:
dodano: 2022-09-21 21:40 przez: Wiesław Kłoda (komentarze: 0)

No to powrót Stoprocent staje się faktem. Marka zebrała wymaganą sumą w emisji akcji, na ten moment na liczniku widnieje blisko 1,7 miliona złotych a jeszcze do północy można stać się udziałowcem. Emisja trwa pod tym linkiem.

Tagi:
kategorie: Polska, News, Streetwear
dodano: 2022-06-22 15:29 przez: Redakcja (komentarze: 2)

Na rynek polskiej odzieży streetwear wraca marka Stoprocent. Jej twórca i dyrektor kreatywny Winicjusz Wini Bartków odpowiada na oczekiwania fanów marki i zapowiada wielki powrót legendarnego brandu. Stoprocent spółka akcyjna umożliwia stęsknionym fanom na dołączenie do grupy inwestorskiej i wypuszcza emisję części swoich akcji dając możliwość współtworzenia brandu.

Tagi:
kategorie: Relacje, Streetwear
dodano: 2022-05-06 18:00 przez: Michał Zdrojewski (komentarze: 0)

Od współprac z Wizem Khalifą, Snoopem i The Game'em po niezliczoną ilość rockmanów i artystów z innych gatunków - nie ulega wątpliwości, że Converse i muzyka wzajemnie się przyciągają. Nie mogło więc zabraknąć specjalnej strefy tej marki na tegorocznym festiwalu Made in WWA. Sztuka i moda napędzają się, a wspieranie kreatywnych artystów jest ważnym trybikiem w tej machinie - i musimy przyznać, że koncept strefy Converse zaprojektowanej specjalnie przez jednego z członków ekipy All Stars, Bartecky'ego, naprawdę robi wrażenie.

dodano: 2022-04-10 15:00 przez: Michał Zdrojewski (komentarze: 3)

Polska kocha hip-hop z wzajemnością nie od dzisiaj. Pierwsza fala popularności z początku wieku to był tylko przedsmak przed boomem, którego doświadczamy od kilku lat. Polska kocha hip-hop, a hip-hop kocha ubrania. Uliczna moda powiązana z mc’s wypluwającymi rymy na bicie, graficiarzami, tancerzami, koszykarzami czy skaterami często się zmienia. Kiedyś ciężko było przeoczyć kogoś bujającego się w baggy jeansach, a teraz każdy chce mieć jak największy drip. Streetwear od dawna kreuje trendy na całym świecie. Tradycja polskiej mody hip-hopowej sięgającej czasów Mass DNM, Stoprocent czy Clinica pokazuje, że zawsze był na to popyt w naszym kraju, a obecnie wystarczy wyjść na ulicę, żeby zobaczyć jaka moda rządzi. Tysiące marek walczy o klientów na całym świecie, a po baggy Lenary nie trzeba już jechać na bazar.

Cenimy sobie wygodę, a mało kto potrafi zapewnić ją tak jak SNIPES, który ze swoim sklepem internetowym i ponad 600 sklepami stacjonarnymi na całym świecie, jest jedną z wiodących firm na rynku ulicznej odzieży. Teraz wkracza do Polski i tym samym oficjalnie wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Ubierzemy się tam od stóp do głów w rzeczy od klasyków Karl Kani czy Sean John oraz nieśmiertelnych Nike, Air Jordan i innych. SNIPES to jednak dużo więcej niż tylko sprzedawca. Doskonałe działania w modelu omnichannel sprawiają, że obecnie jest też ważną częścią kultury i przemysłu hip-hopowego. Współprace z DJ’em Khaledem, Wizem Khalifą, 21 Savage, Wu-Tangiem i topką europejskich raperów przecież nie biorą się z przypadku.

Strony