Stoprocent wraca - dziś emisja akcji
Na rynek polskiej odzieży streetwear wraca marka Stoprocent. Jej twórca i dyrektor kreatywny Winicjusz Wini Bartków odpowiada na oczekiwania fanów marki i zapowiada wielki powrót legendarnego brandu. Stoprocent spółka akcyjna umożliwia stęsknionym fanom na dołączenie do grupy inwestorskiej i wypuszcza emisję części swoich akcji dając możliwość współtworzenia brandu.
Powrót i sprzedaż akcji połączona ze specjalnym live’m na kanale Winiego rozpocznie się 22.06.2022 o godzinie 18:00. Podczas live’u ekipa stoprocent wraz z gośćmi na żywo w studio będzie relacjonować jak przebiega emisja akcji oraz wejdzie w interakcje z fanami poprzez możliwość zadzwonienia do studia. Przygotowane są również inne interakcje z fanami. Podczas live’a Wini będzie opowiadał o idei emisji i planach Stoprocent.
Marka wraca z nowym sklepem internetowym, który oprócz klasycznej dostępności ubrań będzie umożliwiał zakup limitowanych dropów. Wciąż Stoprocent to muzyka, sport i ulica. Firma zapowiada rozwój zespołu, nowy kanał youtube o modzie streetwear i nowy sklep stacjonarny, który będzie prawdziwą świątynią Stoprocent.
Oprócz gadżetów, zniżek akcjonariusze mają możliwość w zależności od wykupionych pakietów między innymi na otrzymanie vipowskich biletów na imprezę połączoną z pokazem nowej kolekcji Stoprocent, imprezę priv u Winiego, czy wizytę w programie Winiego na YT. Najważniejsze przywileje akcjonariuszy to między innymi: wypłacanie dywidendy, możliwość sprzedaży akcji, dostęp do limitowanych dropów oraz współdecydowanie w najważniejszych decyzjach biznesowych Stoprocent poprzez specjalnie przygotowaną przestrzeń komunikacyjną dla inwestorów.
W KRS spółki widać, że do rady nadzorczej Stoprocent dołącza producent Mateusz Matheo Schmidt, pisarz Jakub Żulczyk i pierwszy projektant firmy Guru Gomez. Na portalu Linkedin zauważyliśmy, że do komórki strategicznej Stoprocent pozyskała również dwóch ekspertów od biznesu e-commerce i marketingu. Adam Romanowski redaktor naczelny magazynu Vaib i współtwórca spółki Vito Team oraz Maciej Grad - brand manager poznańskiej agencji Semcore.