Bambi ambasadorką w nowej kampanii adidas Superstar

współpraca płatna
dodano: 2025-08-14 12:00 przez: Redakcja (komentarze: 4)

Są ikony, które nie przemijają. W swojej najnowszej kampanii marka adidas przypomina o sile ponadczasowego designu, celebrując dziedzictwo legendarnego (także dla hip-hopu) modelu Superstar. W Polsce do projektu zaproszono Bambi - jedną z czołowych artystek młodego pokolenia.

The Original to podróż przez historię modelu Superstar, który narodził się w 1969 roku jako obuwie koszykarskie, by szybko przenieść się poza boisko – na ulice Nowego Jorku i sceny hip-hopowe. W późnych latach 90. model, z charakterystyczną, pogrubioną wyściółką języka, stał się ulubionym wyborem artystów, muzyków i skaterów, którzy przesuwali granice w kulturze. Wykorzystując motyw „żywej sceny” i utrzymane w dramatycznym, czarno-białym kontraście wizualizacje, marka podkreśla ponadczasowość i surową formę produktu. W centrum uwagi stawia ideę bycia prawdziwym „Original Icon”.

Na świecie bohaterami kampanii są gwiazdy, które zrewolucjonizowały swoje dziedziny: ikona rapu Missy Elliott, legenda kina Samuel L. Jackson, pionier skateboardingu Mark Gonzales, gwiazda K-popu JENNIE czy sensacja NBA Anthony Edwards. W Polsce to właśnie Bambi stała się symbolem tej idei.

"Jej artystyczna ewolucja - od debiutu w SBM Starter po dzisiejsze multiplatynowe płyty oraz status ikony stylu - to historia wierności własnym zasadom. Bambi nie podąża za trendami, lecz sama je kreuje. Dzięki temu w naturalny sposób uosabia niezależność wpisaną w DNA modelu Superstar. W swoich tekstach potrafi być ostra, intymna, ironiczna i bardzo bezpośrednia. Jej styl, zakorzeniony w modzie ulicznej, swobodnie łączy sportowy luz z wyrazistymi dodatkami i wzorami, często nawiązującymi do jej muzycznej tożsamości. Podobnie jak legendarne buty, Bambi wymyka się sztywnym kategoriom i nosi klasykę na własnych zasadach" - czytamy w informacji prasowej od marki adidas.

Wraz z kampanią The Original powracają Superstary w dwóch klasycznych wersjach kolorystycznych. Pojawia się również kultowy dres Firebird, który od 1967 roku jest nieustannie reinterpretowany przez pionierów stylu na całym świecie. .

Produkty dostępne są w adidas Brand Center Warsaw, sklepach partnerskich oraz na www.adidas.pl

Poniżej nasz krótki wywiad z Bambi przeprowadzony na planie tej kampanii.

Artykuł powstał w płatnej współpracy z marką adidas

Tagi: 

90'
Jestem polską raperką aha????????
Anonim
Od RUN DMC do Bambi xd
Anonim
Ty rozumiesz jak działa reklama?
Kwaśny Ogór
Przypominam tym wszystkich idiotą że superstary zostały zaprojektowane dla b-boyów co tańczą brejka a nie nieudaczników do lansowania się

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>