Po kilku latach przerwy WTM wraca z nowym materiałem. "Nowy Porządek" to mixtape, który powstawał w latach 2016-2017. Dotychczas promowało go kilka singli: "Unoszę Głowę" (feat. MondreM.A.N.), "Tok Myślenia", "Tsunami" (feat. King Everest), "Dlaczego Nie Latam?" (feat. DJ Pain 1) oraz dwa klipy: "Warto Spróbować" oraz "Stan Tymiński".
WTM
WTM
Po kilku latach przerwy WTM wraca z nowym materiałem. "Nowy Porządek" to mixtape, który powstawał w latach 2016-2017. Dotychczas promowało go kilka singli: "Unoszę Głowę" (feat. MondreM.A.N.), "Tok Myślenia", "Tsunami" (feat. King Everest), "Dlaczego Nie Latam?" (feat. DJ Pain 1) oraz dwa klipy: "Warto Spróbować" oraz "Stan Tymiński".
"Stan Tymiński" to drugi klip, a zarazem szósty z kolei singiel promujący nadchodzący mixtape WTM "Nowy Porządek". Premiera mixtape'u zaplanowana jest na czerwiec. Znajdzie się na nim sporo kolaboracji z zagranicznymi raperami (m.in. MondreMAN z Main Attrakionz, King Everest czy Mely Marz) oraz producentami takimi jak Jahlil Beats, DJ Pain 1, A$AP P On The Boards, CashMoneyAP czy Tariq Beats.
"Dlaczego nie latam?" to kolejny z singli promujących nadchodzący mixtape WTM, "Nowy Porządek". Jak zapowiada WTM na płycie pojawi się sporo numerów z gośćmi i producentami z USA. W "Dlaczego nie latam?" za produkcję odpowiedzialny jest DJ Pain 1, który ma na koncie współpracę z takimi tuzami jak Rick Ross, 50 Cent, Schoolboy Q, The Game, Ludacris, 2 Chainz, Gucci Mane, Yo Gotti, Kevin Gates, Meek Mill czy Pusha T. Ponadto DJ Pain 1 w typowy dla mixtape'ów sposób hostuje utwór.
Dlaczego: "Warto Spróbować" to pierwszy klip promujący nadchodzący mixtape WTM "Nowy Porządek", który ukaże się jeszcze jesienią tego roku. Pojawi się na nim wiele ciekawych kooperacji z zagranicą, także z producentami, czego przykładem jest bit od reprezentanta Roc Nation. Mowa oczywiście o Jahlil Beats, producencie znanym m.in. z singla "Hot Nigga" Bobby'ego Shmurdy. Cover art po raz kolejny przygotował Klausinski, który na co dzień projektuje m.in. dla Bodega Bamza czy TTF The Gang. Teledysk został zrealizowany dzięki ekipie Crank Videos.
WTM nie zwalnia tempa, a prace nad mixtapem "Nowy Początek" powoli dobiegają końca. W związku z tym grupa postanowiła opublikować dwa wyjątkowe kawałki. Pierwszy z nich to remix zeszłorocznego "Unoszę Głowę" na bicie P On The Boards z A$AP Mob, do którego gościnną zwrotkę dograł MondreM.A.N. z kalifornijskiego Main Attrakionz. Duet ten pojawił się m.in. na "Live.Love.ASAP" A$AP Rocky'ego w utworze "Leaf", a ponadto ma na koncie wspólne numery z takimi artystami jak: Gucci Mane, Deniro Farrar, 100s, SpaceGhostPurrp czy Shady Blaze.
"Tsunami" to kolejny z singli promujący nadchodzący mixtape ekipy WTM. Gościnnie w numerze udzielił się nowojorski raper King Everest (wcześniej Chad Everest), którego możemy kojarzyć przede wszystkim ze współpracy z TTF The Gang. Za warstwę muzyczną z kolei odpowiedzialny jest Mvteusz Młynvrski, na którego bitach pojawiali się już m.in. Chris Travis czy Robb Bank$. Okładkę singla przygotował Klausinski - grafik, ściśle współpracujący z Bodega Bamz oraz TTF The Gang.
"Niby Sen" to kolejny singiel, który serwuje ekipa WTM. To zdecydowanie inny numer od dotychczasowych. Przepełniony abstrakcyjnymi i surrealistycznymi wizjami rodem z koszmarów doczekał się także klipu. Teledysk został zrealizowany na zasadzie mashup'u, który przeplatany jest rapowanymi ujęciami, a za jego realizację odpowiada Dajwers. Bit w utworze "Niby Sen" wyprodukował Fabster.
"Tok Myślenia" to kolejny singiel ekipy WTM zapowiadający ich nadchodzący album. Za warstwę muzyczną singla odpowiedzialny jest młody producent Feliepe. W najbliższym czasie ekipa zapowiada kolejne single i luźne numery - także z gośćmi zza granicy. Wśród gości pojawiają się takie ksywki jak SpaceGhostPurrp, Mely Marz czy PolarWorld z TTF The Gang. Premiera albumu nie jest jeszcze znana.
"Unoszę głowę" to pierwszy singiel zwiastujący nowy album ekipy WTM. Otwiera on zarazem serię singli, które WTM zapowiada w najbliższym czasie. Kilka z nich to również kolaboracje polsko-zagraniczne. Do współpracy przy produkcji "Unoszę głowę" został zaproszony nadworny producent nowojorskiego A$AP Mob - producent o pseudonimie P On The Boards. Na koncie ma współpracę z takimi raperami jak: A$AP Rocky, A$AP Ferg, Bodega Bamz czy Flatbush Zombies.
WTM & CBR to projekt, który powstał z inicjatywy wyszkowskiej grupy WTM (Fabster, Mączak, Sqrzak, TZI, DJ MKS) oraz warszawskiego rapera CBR-a. „Będą z nas ludzie” to czwarty klip promujący album „Zgodnie z planem”. Za warstwę muzyczną w utworze odpowiedzialny jest Młody GRO, z kolei Pirad za smaczki gitarowe w refrenie.
"Coś kosztem czegoś" to trzeci klip promujący album WTM & CBR "Zgodnie z planem". Gościnnie w utworze pojawia się Numer Raz z Warszafskiego Deszczu. Za warstwę muzyczną w utworze odpowiedzialny jest Zbylu, natomiast autorem skreczy i cutów jest DJ MKS.
"Brzytwa" to drugi klip promujący album WTM & CBR "Zgodnie z planem". Gościnnie w utworze pojawia się Żółf z grupy Fenomen, natomiast za warstwę muzyczną odpowiada legendarny DJ 600V. Ujęcia do klipu zostały zrealizowane w dużej mierze w niefunkcjonujących Zakładach Mechanicznych Ursus w Warszawie.
"Jestem Winny" to pierwszy teledysk promujący album WTM & CBR "Zgodnie z planem". Płyta ukaże się już 20.10.2012. Ujęcia do klipu zostały zrealizowane w opuszczonym Szpitalu Psychiatrycznym "Zofiówka" w Otwocku. Gościnną zwrotkę w utworze położył Pih, natomiast za warstwę muzyczną odpowiada Młody GRO.
Już 20 października 2012 w sklepach na terenie całego kraju ukaże się debiutancki album WTM & CBR zatytułowany "Zgodnie z planem". Wydawcą płyty jest Fonografika.
WTM & CBR to projekt, który powstał z inicjatywy wyszkowskiej grupy WTM (Fabster, Mączak, Sqrzak, TZI, DJ MKS) oraz warszawskiego rapera CBR-a. Wiele wspólnych koncertów i nagrań zaowocowało tym, że obie strony postanowiły stworzyć coś wspólnego. "Zgodnie z planem" to płyta, która jest ukłonem w stronę klasyki i starej szkoły rapu. W odróżnieniu od ich poprzednich nagrań to powrót do korzeni i brudnych sampli. Autorzy płyty poprzez formę przekazu, osobiste teksty oraz klasyczne brzmienie pragną nawiązać do złotej ery polskiego rapu.