Afera H&M - The Weeknd i G-Eazy rezygnują, Tede trolluje
Coraz większe zamieszanie wokół H&M, które wypuściło reklamę bluz z kontrowersyjnym napisem "Coolest Monkey In The Jungle". Reklama z czarnoskórym chłopcem pojawiła się w brytyjskim mediach w niedzielę. Do sprawy odnoszą się celebryci, proponując dopisanie do nazwy marki liter: "S", "A" i "E", aby utworzyły słowo "SHAME"...
Ze współpracy z marką zrezygnowali już The Weeknd i G-Eazy, za to Diddy zaoferował chłopcu z sesji zdjęciowej... milion dolarów za pozowanie, za co zgarnął propsy od Busta Rhymesa. Natychmiastowo zareagował też Tede, który ze swoją marką PLNY, wypuścił bluzy z prześmiewczym napisem "Coolest Money In The Jungle".
Firma H&M w wydanym oświadczeniu przeprosiła wszystkich urażonych reklamą: "Jest nam przykro, że taki wydruk został wykorzystany. Przepraszamy, że ubrania z nim weszły do produkcji. Nie tylko usuniemy zdjęcie z jakichkolwiek stron internetowych H&M, ale także usuniemy ubrania ze sklepów". Firma rozpocznie także dochodzenie w tej sprawie.