plny

plny

video
dodano: 2018-06-15 16:03 przez: Aleksandra Orłowska (komentarze: 3)

Dziś premiera najnowszego wydawnictwa Tedego i Sir Micha "NOJI?". Preorder dotarł już do wielu słuchaczy, którzy w sieci pubilkują różnorodne wpisy na temat krążka. Warszawski raper poinformował, że umieści na Youtube jedynie 5 utwór do odsłuchu, są to "HEJKA", "NIKMI NIKMI", "SINUSOIDALNE TEDENCJE", "199II" i "FILOZOFIA WNDB". Do utworu "NOJI?" możecie zobaczyć także nowy klip. Dajcie znać, co sądzicie!

Tagi:
kategorie:
dodano: 2018-06-07 16:32 przez: Aleksandra Orłowska (komentarze: 1)

„Na tej płycie nie ma stonowanych utworów. Są kawałki nie tyle stonowane, ale takie spokojniejsze"mówi TEDE w wywiadzie dla TV UMCS. "Jest to o wiele bardziej koncertowy materiał niż poprzednie dwie płyty. Nie to, żeby był robiony pod tym kątem, po prostu taka była moja potrzeba ekspresji. Płyta “Skrrrt” była taka zamulona specjalnie. Wiele osób wątpiło w jej siłę koncertową, ale jak się okazuje jest to kwestia interpretacji. Pracując nad nowym materiałem nie to, że kroiłem go pod koncerty, ale ten zamulony materiał miałem już za sobą. Mogłem sobie pozwolić na dużo szaleństwa, więc na tych 13 bądź też 16 utworów trzy czwarte to są kawałki, które nazywam bangerami, a reszta to są tak zwane Maybachy, czyli są spokojne, ale takie… jakbym miał to porównać, to te spokojne są bardziej w klimacie kawałków “Wunder-Baum” i “Forever ja”. – dodaje TEDEF. 

Tagi:
kategorie: Hip-Hop/Rap, News, Video
dodano: 2018-05-30 19:33 przez: Aleksandra Orłowska (komentarze: 11)

Tede zaskoczył fanów publikując w sieci kolejny materiał promujący najnowszy album "Noji?". Do utworu powstał także mini-klip, który przedstawia warszawskiego rapera w aucie, który prowadzą mężczyźni w maskach koni. "Stadnina" nie była wcześniej zapowiadana, a już znalazła się w TOP 50 na Youtube!

Tagi:
kategorie: Hip-Hop/Rap, News
dodano: 2018-01-13 13:00 przez: Aleksandra Orłowska (komentarze: 8)

Coraz większe zamieszanie wokół H&M, które wypuściło reklamę bluz z kontrowersyjnym napisem "Coolest Monkey In The Jungle". Reklama z czarnoskórym chłopcem pojawiła się w brytyjskim mediach w niedzielę. Do sprawy odnoszą się celebryci, proponując dopisanie do nazwy marki liter: "S", "A" i "E", aby utworzyły słowo "SHAME"...