Borixon: "Chciałbym żeby Peja i Tede wreszcie się pogodzili" (tylko u nas)
Konflikty i beefy to element, który zawsze skupia dużo uwagi słuchaczy. Spytaliśmy Borixona jak zapatruje się na słowa Onara, że u młodych raperów brakuje dziś często pierwiastka rywalizacji - sprawdźcie co odpowiedział na to członek WYP3.
"Ja teraz sobie myślę, że w ogóle nie biorę udziału w żadnych beefach. Już tak zdecydowałem i nawet jeśli ktoś będzie mnie zaczepiał na scenie czy coś w tym stylu – mam to w dupie. Nie podoba mi się to i nie chcę tego robić" - mówi Borixon.
Raper wspomniał również swoje przeszłe konflikty: "Miałem wiele takich rzeczy i przez to dużo się popieprzyło w moim życiu, chociażby z moimi kolegami. (...) Tak naprawdę sprawy, które nas podzieliły, są niczym w porównaniu do tego, co wykreował Internet, czyli ludzie i fani. Fajnie, że jest rywalizacja w rapie, ale dla mnie bardziej fajne jest nie ubliżanie sobie, ale rywalizacja pod względem poziomu i jakości rapu"
"Jestem za tym, żeby w rapie nie było zbyt wiele beefów. Wiadomo, battle, freestyle – to jest oczywiste. Ale ogólnie beefy mi się nie podobają i nie chciałbym się z nikim kłócić. Chciałbym, żeby wreszcie Peja z Tede się pogodzili, ba, chciałbym, żeby wszyscy się pogodzili. Jesteśmy jedną sceną w Polsce, robimy to od wielu lat, więc po co mamy sobie rzucać kłody pod nogi? Jak nie podoba mi się muzyka danego rapera, to go nie słucham, a nie wchodzę do niego na profil i nie piszę do niego „jesteś kurwą w dredach”." - dodaje szef New Bad Label.
Wypowiedź pochodzi z drugiej części naszego wywiadu z Borixonem, którą opublikowaliśmy w 2 dzień Świąt. A w niej... Czy bardziej NBL pomogło ReTo czy ReTo NBLowi? Czego spodziewać się po "Mołotowie" i kogo BRX zaprosił na swój najnowszy album? Jak zapatruje się aktualnie na hip-hopowe beefy? Jak Borixon wspomina czasy RRX - czy był to najbardziej szalony okres w jego karierze? Co uważa o karierach politycznych Liroya (rozpoczętej) oraz Popka (planowanej)? Co szykuje na 2018 rok wytwórnia New Bad Label?
Tutaj natomiast część pierwsza opublikowana tuż przed Świętami. A w niej: Jak Borixon czuje się po powrocie na rapową scenę z "albańskich wakacji'? Czy nie bał się, że po Gangu Albanii zostanie napiętnowany przez słuchaczy jak Jędker po Monopolu? Dlaczego Gang okazał się takim sukcesem a inny przerysowany imprezowy projekt Hardkorowa Komercja swego czasu w ogóle nie siadł? Jak ma się dziś hype materiału do jego jakości? W którym numerze na "Koktajlu" miał być Belmondo? Dlaczego Borixon lubi współpracować z młodymi? Jak doszło do zremiksowania przez ReTo "Papierosów"?