"Wyloguj się do życia... a robi się to TAK" - ruszyła druga edycja akcji

Miesiące pracy Fundacji FIRST wraz z partnerami, krew, pot i łzy, dużo energii i zaangażowania wyjątkowych fachowców i oto jest pierwszy efekt - dwa spoty drugiej edycji kampanii "Wyloguj się do życia"! 
 
W pierwszym - muzycznym - poza główną bohaterką możecie zobaczyć 2cztery7, czyli Tego Typa Mesa, Stasiaka i Pjusa. W sześćdziesięciu sekundach Marek Cichy (reżyser oraz scenarzysta) starał się zainspirować młodzież do działania. W drugim - sportowym - klipie wystąpiły światowe gwiazdy piłki nożnej - Robert Lewandowski oraz Wojciech Szczęsny.

"Alkopoligamia zachęca do sprawdzania i przekazywania dalej - idea jest BARDZO WAŻNA, choć nie wszyscy zdajemy sobie jeszcze z tego sprawę. Pierwsza edycja zrobiona we współpracy z Sokołem ujawniła zatrważające dane (polecamy sprawdzić http://bit.ly/103yxSd), rok później skupiamy się na tym, by pasja wirtualna nie wykluczyła tej "wylogowanej". Internet jest użytecznym narzędziem, ale jeśli sam w sobie staje się treścią i celem - może to zwiastować problem, który warto przedyskutować publicznie." - czytamy w informacji prasowej od Alko'. Sprawdźcie oba spoty.

 

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>