LUCK7 synthwave'owym "Smakiem" rozpoczyna 2. rundę akcji Asfalt NEXT
LUCK7 powraca z nowym utworem! Debiutancki singiel artysty - "Holden", odtworzono na Spotify 200 tys razy. Podobnie co poprzednik, singiel "Smak" utrzymany jest w synth-wave’owej stylistyce. Numer opowiada o współczesnym życiu młodych ludzi, którzy choć mają większy dostęp do wszystkiego, to w ocenie autora ich egzystencja jest pozbawiona tytułowego smaku.
gonisz szczęście albo liczysz na nie mając pretensje
dziś masz więcej wszystko szybsze lepsze, no i piękniejsze
ale potraciło smak
pogubiłem sie, poraniło nas
Akcja Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next wkracza w finalną fazę. Jeszcze w lutym poznamy 10. uczestnika, z zaplanowanej całej dwunastki. Singiel Smak rozpoczyna cotygodniową serię, w której każdy z dotychczasowych uczestników będzie miał okazję zaprezentować swój drugi utwór na kanale YouTube Asfalt Records. Od dziś, co czwartek będzie miała miejsce kolejna premiera. Przypomnijmy udział w programie wzięli dotychczas: RAAW, Shaiba, LUCK7, DŻEJ, Geebe&FRAME21, Karolina Łopuch, RefMain, Neurosplot oraz Mei Bee.
Za warstwę muzyczną utworu “Smak” odpowiada Faded Dollars, a za miks i mastering DJ Haem. Animacja autorstwa Simona Otta do obejrzenia już jest na kanale YouTube Asfalt Records, z kolei utwór tradycyjnie dostępny jest we wszystkich serwisach streamingowych. Przypomnijmy, że LUCK7 był trzecim z zaplanowanych dwunastu nowych, obiecujących Artystów wydanych w ramach Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT.
Kto jest NEXT?
Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT to program dla młodych talentów, który powstał dzięki współpracy marki Coca-Cola i wytwórni Asfalt Records. Akcja realizowana jest przez cały rok, aż do kwietnia 2022 r. i nie ma żadnych ograniczeń stylistycznych i gatunkowych. W każdym miesiącu przedstawiony zostanie debiutancki singiel i teledysk kolejnego młodego artysty, który prześle swoje zgłoszenie za pośrednictwem strony www.asfaltnext.pl. O tym, kto trafi do finałowej dwunastki, zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska. – Program daje zupełną dowolność i nie zamyka się na żadne gatunki muzyczne, ważny jest niepowtarzalny styl. Każdy z artystów biorących udział w Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT może liczyć na merytoryczne wsparcie ze strony wytwórni oraz możliwość wydania u nas swojej debiutanckiej płyty - opowiada Marcin Tytus Grabski, szef i założyciel Asfalt Records.