The Weeknd wydał 7 mln $ na produkcję występu na Super Bowl!
Występ The Weeknda na Super Bowl swoim rozmachem zrobił ogromne wrażenie. Jak się okazuje wydarzenie zostało wyprodukowane za ogromną kwotę 7 milionów dolarów, i to z kieszeni wokalisty. Na szcżęście zwróciło się to artyście z nawiązką w formie sporego skoku popularności, który widać w statystykach.
The Weeknd dzięki występowi na Super Bowl zyskał 428 tys. nowych obserwujących na Instagramie i zarobił w ostatnie 7 dni 278 tys. dolarów za streamingi ze Spotify oraz 156 tys. z samego Instagrama. 12-minutowy występ w Internecie obejrzało 148 milionów ludzi, a sprzedaż muzyki wokalisty wzrosła o 358%.
Co najlepsze autor zeszłorocznego "After Hours" sam wyłożył pieniądze na całą oprawę.
Szczegółowe omówienie tego występu, jak i historię wcześniejszych, znajdziecie w ostatnim odcinku naszego Magazynu. Wypowiedź Hirka Wrony na ten temat trwa od 8:30 do 11:25.
https://www.youtube.com/watch?v=nXNR3Ya2rgg&list=PLGmXs1509nAyR8FjGbkPhk...