G-Eazy nokautuje Ricka Rossa! - czyli sensacyjny start w USA
"I've been sitting on the charts like a beach chair/ My last album, spent 52 weeks there/ Almost finished with the second, you should be scared/ Storms coming you should go inside and prepare" - rapuje na swoim drugim albumie G-Eazy i nie rzuca słów na wiatr. Młoda gwiazda z Bay Area rzeczywiście przygotowała swoisty sztorm, nokautując w pierwszym tygodniu po premierze "When It's Dark Out" samego Ricka Rossa i jego "Black Market"!
131 tysięcy sprzedanych sztuk G-Eazy'ego (5 miejsce na liście wg HitsDailyDouble) to bowiem ponad 2 razy więcej niż sprzedać zdołał Ross (57 tysięcy)! To najgorszy start Rozaya w karierze, za to Gerald Gillum wyraźnie poprawił wynik, który wykręcił jego świetnie przyjęty debiut. Jeszcze gorzej wypadły inne debiuty - Curren$y (18 tys), Kid Cudi (15 tys) czy Jeremih (14 tys). Jak podsumował portal HipHopEarly.com - "To nie był dobry tydzień dla hip-hopowych premier, chyba że nazywasz się G-Eazy".
Na dniach nasza recenzja "When It's Dark Out", a płyta dostępna jest już w polskiej dystrybucji dzięki Sony Music Poland.