Vix.N odbił się po chudym okresie i znów może żyć z muzyki
Vixen jest na scenie już od kilkunastu lat, jednak w ostatnich latach jego wytrwałość przeszła próbę. Po spadku zainteresowania i liczb musiał zatrudnić się przy roznoszeniu kanapek w firmach, ale ostatnie miesiące są dla niego pasmem dobrych informacji.
Wydany niezależnie i będący podróżą po muzycznych gatunkach "Blindbox" zbierał dobre opinie fanów, aż jeden z numerów z tego albumu nagle złapał viral na TikToku. "Ne Rozumiju" jest dzięki temu od 3 tygodni numerem jeden na polskim muzycznym YouTube, a liczba słuchaczy Vix.N'a skoczyła kilkukrotnie. Raper postanowił też postawić ponownie wszystko na muzykę. Mówi o tym w poście podsumowującym 2023 rok:
"Najważniejsze wydarzenia dla mnie w 2023:
1. Wydanie albumu BLINDBOX. Zrealizowaliśmy 6 klipów promujących tę płytę i 2 mini animacje.
2. Na kanale Vixenove przybyło ponad 25 000 subskrypcji. Biorąc pod uwagę fakt, że na początku roku było ich ok 33 000, a teraz 58 000 myślę że to bardzo dobry wynik.
3. Patrząc na Spotify to mój profil zanotował ponad 600% wzrost liczby miesięcznych słuchaczy. Przed premierą albumu było 79k, aktualnie jest 610k.
4. Po ok 3 latach pracy jako "Pan Kanapka" i odkładaniu prawie każdego wolnego grosza do muzycznej skarbonki, mogłem zrezygnować z tej pracy i zająć się muzyką na zasadzie fulltime job. Kosztowało to sporo energii, czasu, dyscypliny i wyrzeczeń, bo trzeba było znaleźć czas na wszystko (praca, studio, dziecko, narzeczona, pisanie, klipy, wydanie fizyczne etc) dlatego jestem szczęsliwy, że się udało :)
5. Rzuciłem fajki, alkohol i używki i jestem z tego dumny
6. Cała masa gościnnych zwrotek, refrenów, tekstów dla siebie, dla innych wykonawców, kilka muzycznych projektów reklamowych (np dla klubu Wejście 49, na spotify można te utwory znaleźć pod tytułem "Level 1" i "Level 2", Podróże z Hubertem, utwór "Lecimy do Dubaju").
To chyba tyle, jak mi sie coś przypomni to uzupełnię o planach za dużo pisał nie będę, bo lubią cień"
Poniżej załączamy najnowszy hit Vix.N'a, który na ten moment ma 7,5 miliona wyświetleń na YT oraz 3 miliony odsłuchów na Spotify.