Borixon i Kizo wieńczą viralową akcję singlem "Miś"
„Miś” jest zwieńczeniem viralowej akcji zapoczątkowanej na social mediach Borixona. Na stories ojciec chillwagonu z przymrużeniem oka zaprezentował otrzymane od swojej mamy, zrobione na drutach kapcie, komentując to krótkim – “To jest styl”. Fani momentalnie podłapali tę formę humoru i zaczęli udostępniać w social mediach własne interpretacje stylu.
Po krótkim czasie do hasła “To jest styl” dołączył drugi człon – “to jest miś”. Choć zazwyczaj Borixon pokazywał “misia” poprzez charakterystyczne ubranie, tak naprawdę nie ma jednej, słusznej interpretacji tego powiedzenia. Dzięki uniwersalności hasła, wypowiadająca je osoba ma możliwość odniesienia go do swojej definicji stylu i misia.W social mediach fani prezentowali przeróżne formy stylu i misia. Od wygodnych ubrań, przez pasje, po zwierzęta, z miłą w dotyku sierścią. Borixon chętnie wchodził w interakcję ze swoimi obserwatorami, dzięki czemu akcja nabierała na sile. Finałem jest nagrany na fali całej akcji spontaniczny numer z udziałem Kizo. Utwór jest luźnym singlem, niezwiązanym ze zbliżającym się solowym albumem Borixona.