ReTo z akcją charytatywną w ramach otrzymania diamentu za "Billy Kid"

Członek chillwagonu ma dziś powód do radości. Jego zeszłoroczny singiel "Billy Kid" na bicie Kubiego Producenta pokrył się diamentem, więc z tej okazji raper wypuścił nowy merch oraz specjalny print z sesji z Wojtkiem Koziarą. 20% ze sprzedaży tego printa trafi do Fundacji Centaurus, która zajmuje się ratowaniem koni oraz innych zwierząt domowych.

"Kubi Producent, zrobiliśmy to byku. Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do tego sukcesu, wszystkim fanom i słuchaczom. Obiecuję, że nie zawiodę, już niedługo drugi singiel, a płyta jeszcze w pierwszej połowie 2021." - pisze ReTo na swoim Instagramie.

Tagi: 

Plain text

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>