Kronkel Dom, PlanBe, 730 Huncho i shymczyk na wspólnej trasie
Festiwalowy sezon dobiegł końca, jednak rozpaleni wakacyjnymi plenerami artyści wcale nie zamierzają zwalniać tempa. Już 11 października Kronkel Dom oraz PlanBe rozpoczną trasę, która odwiedzi 10 największych miast Polski. Na deskach towarzyszyć będą im 730 Huncho oraz shymczyk.
Zbliżająca się trasa to świetna okazja, by na żywo usłyszeć nowy materiał Kronkela - "Generację Cuzi". EP-ka, została dobrze przyjęta, a tytułowy singiel zyskał 15 mln odsłuchów na Spotify oraz 8 mln na YouTube. Za warstwę muzyczną nowego materiału odpowiada przede wszystkim Deemz.
Nowy repertuar promować będzie również PlanBe, który w kwietniu tego roku wydał album "Blue Moon", wyprodukowany we współpracy z Sir Michem.
Line-up dopełniają shymczyk oraz 730 Huncho. Pierwszy z nich to stosunkowo nowa postać na rodzimej scenie, który mimo krótkiego stażu zaliczył bardzo udaną letnią trasę koncertową, na której miał okazję grać przed setkami widzów. 730 Huncho z kolei dał się poznać szerszej publiczności dzięki współpracy ze Smolastym, która zaowocowała diamentową płytą za singiel "Pijemy za lepszy czas" - a ostatnio dominuje w notowaniach Spotify ze swoim singlem "Ona mówi".
Tak prezentuje się koncertowa rozpiska:
- 11.10 - Gdańsk / Parlament
- 12.10 - Katowice / Królestwo
- 13.10 - Wrocław / Stary Klasztor
- 18.10 - Łódź / Scenografia
- 19.10 - Warsaw / Praga Centrum
- 26.10 - Kraków / Klub Studio
- 8.11 - Białystok / Rokoko 2.0
- 9.11 - Lublin / Serce 15.11 - Poznań / Próżność
- 16.11 - Szczecin / Kosmos
Bilety, które możecie kupić na goingapp, dostępne są w trzech pulach:
- I pula - 89,99 zł
- II pula - 99,99 zł
- III pula - 109,99 zł
- Bilet VIP - 199,99 zł. W jego skład dodatkowo wchodzą: plakat z autografami artystów, zdjęcie z muzykami, pamiątka-niespodzianka z trasy oraz wcześniejsze wejście lub możliwość ominięcia kolejki.
Na miejscu czekają na Was różne atrakcje: możliwość zrobienia tatuażu, merch artystów, stoiska czy gadżety od firmy Mascotte.
Artykuł powstał w płatnej współpracy z Sono Label.