SBM Label i DKMS tworzą "sekcję ratowania życia"
Fundacja DKMS i wytwórnia muzyczna SBM Label ogłosiły rozpoczęcie współpracy w obszarze edukowania i budowania świadomości na temat dawstwa szpiku. W ramach kampanii “Sekcja Ratowania Życia” w sklepie internetowym wytwórni SBM Store oraz na dedykowanej podstronie Fundacji DKMS można zamówić spersonalizowany pakiet dawcy szpiku. Cały proces, od zamówienia, przez wypełnienie, aż po wysyłkę zwrotną pakietu, jest bezpłatny.
“Sekcja Ratowania Życia” to wspólny projekt Fundacji DKMS i wytwórni muzycznej SBM Label. Celem współpracy jest edukacja oraz zwiększenie bazy potencjalnych dawców szpiku o kolejne osoby, które mogą uratować ludzkie życie, a tę ważna decyzję o rejestracji podjęły świadomie. Od teraz w sklepie internetowym SBM Store do każdego zamówionego produktu można bezpłatnie dodać spersonalizowany pakiet dawcy szpiku, który należy wypełnić, pobrać wymaz z wewnętrznej strony policzka i niezwłocznie odesłać w dołączonej kopercie zwrotnej - wystarczy wrzucić ją do dowolnej skrzynki pocztowej.
"Cieszymy się, że nasze liczne działania charytatywne, które prowadzimy od lat, będziemy mogli rozszerzyć o współpracę z tak ważnym podmiotem jak Fundacja DKMS. Mamy nadzieję, że nasi odbiorcy licznie dołączą do Sekcji Ratowania Życia i zwiększą grono świadomych, potencjalnych dawców szpiku, a w przyszłości być może uda nam się przyczynić do uratowania ludzkiego życia" - tak współpracę z Fundacją DKMS komentuje Dorota Turniak-Sieńko, dyrektor zarządzająca SBM Label.
Rejestracja w bazie nic nie kosztuje, jednak mogą to uczynić wyłącznie osoby pełnoletnie, cieszące się dobrym stanem zdrowia. Spersonalizowany pakiet dawcy można także bezpłatnie zamówić na specjalnej podstronie Sekcja Ratowania Życia na stronie Fundacji DKMS, gdzie znajdują się również szczegółowe informacje o akcji oraz warunkach, które należy spełnić, aby zostać potencjalnym dawcą szpiku.