Wielkie zmiany SB Maffiji na 2019 rok!
Od kilku tygodni fani SB Maffiji zastanawiali się co się dzieje. Nowe logo przed klipami, zmiana nazwy Instagrama i kolejne zwiastuny zmian. Dziś dostaliśmy pełną informację dotyczącą zmiany.
W wywiadach przy okazji SB Milion (przekroczenie miliona subskrypcji kanału na YouTube) przedstawiciele wytwórni zapowiadali duże zmiany nad którymi pracują od kilku miesięcy. Dziś poznaliśmy cały kontekst i wyjaśnienie wytwórni:
#sbmaffijasierozwija. Zgodnie z zapowiedziami, które padły m.in. przy SB Milion, postanowiliśmy odświeżyć i ujednolicić naszą identyfikację wizualną. Jeśli rodzą wam się pytania dotyczące zmian, rzućcie okiem na prezentację:
SB Maffija - “to przede wszystkim ekipa ziomków skupiająca ludzi myślących podobnie o muzyce i lubiących spędzać ze sobą czas (szczególnie w studio). Ekipa, która istniała zanim ktokolwiek ją nazwał, a kręciła się zawsze wokół wspólnych zajawek, koncertowych wyjazdów, freestylowych bitew i studyjnych sesji.” - to fragment wiszącego od lat na naszym fanpage’u BIO, który nadal jest i zawsze będzie aktualny. To właśnie ekipa "kolegów od muzyki", którzy przeszli razem drogę od podziemia na szczyt jest matką wszystkich naszych późniejszych przedsięwzięć - labelu, marki odzieżowej czy sklepu. To grono, w którym lubimy pracować, bawić się i tworzyć kolejne pomysły. Jak nawijał Bedoes: "Maffija jest na zawsze!", a pochodne nazwy określają tylko nowe pola naszej działalności.
SBM - w celu ujednolicenia nazewnictwa i strony wizualnej wybraliśmy od lat skandowany na koncertach, znany z voice-tagów, używany przez fanów oraz członków ekipy skrót “SBM”. Służył nam od zawsze, a teraz pomoże zapanować nad identyfikacją takich projektów jak SBM Girls, SBM Esthetic, SBM Starter, kolejnych, które mamy w planach oraz tych, o których nam się jeszcze nie śniło. Jak nawinął Solar "my zaczynamy się od teraz!".
SBM Label - jesteśmy rozrastającą się z miesiąca na miesiąc maszyną do produkcji hip-hopu, w której mamy swoich speców od niemal każdej z dziedzin. W pierwszej kolejności od muzyki, ale również jej promocji, dystrybucji i wszystkiego co w dzisiejszych czasach jest niezbędne, aby na rynku wydawniczym działać profesjonalnie. Pod odświeżoną nazwą SBM Label nadal kryje się Wytwórnia Raperów Wartościowych, gotowa jednak na poszerzanie muzycznych horyzontów.
Są z nami Solar, Białas, Lanek, Bedoes, White, Deemz, Jan-rapowanie, NOCNY, Beteo, Wiatr oraz Zui.
SBM Starter to akcja promocyjna skierowana do wyróżniających się, ambitnych, wschodzących artystów, którzy są gotowi do skoku w nadprzestrzeń. Dzięki jej pierwszej edycji do wytwórni dołączyli White i Jan-Rapowanie. W nowej formule akcja powróciła w grudniu 2018 roku i jesteśmy przekonanie, że już niebawem będziemy mogli pochwalić się kolejnymi "awansami".
SBM Esthetic - marka odzieżowa, która wyrosła z podstawy zbudowanej przez Maffija Company. Dzięki doświadczeniom, które wyciągnęliśmy z dotychczasowych działań, nowym kontaktom i pomysłom w 2019 zamierzamy skupić się na rozwoju serwując kolejne dropy, mocno poszerzając asortyment, a przede wszystkim precyzując i odświeżając stylówkę.
SBM Store - następca SBStuff.pl to nowy, udoskonalony o nowe funkcje i mechanizmy sklep internetowy, który w bardziej intuicyjny i przejrzysty sposób obsłuży zarówno nasze działania muzyczne jak i odzieżowe. Jeśli założyliście konto na SBStuff.pl, loginy i hasła będą działać także w nowym sklepie.
Gwarantujemy, że zmiana nie dotyczy tylko nazw i logówek. Jeśli chcecie bardziej szczegółowych wyjaśnień - sprawdźcie wykres na sbmlabel.pl.
To tyle od SBM. A my dodamy, że warto zwrócić uwagę na grafikę SBM Store na stronie - widzimy tam wzmiankę o kolejnym szykowanym wydawnictwie od warszawskiej ekipy, a mianowicie solówce Solara. Przypomnijmy też, że przedwczoraj dostaliśmy pierwszy klip w ramach nowej edycji SBM Starter.