Rejestracja:
1. Każdy nowy użytkownik Forum zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Rejestracja na Forum jest tożsama z akceptacją i zgodą na przestrzeganiem Regulaminu.
2. Podczas rejestracji wymagane będzie potwierdzenie tego faktu, które zostanie wysłane na podany podczas rejestracji adres e-mail.
3. Podczas rejestracji należy pamiętać o tym, żeby „nick” nie składał się ze znaków specjalnych, nie był słowem obraźliwym, ani w żaden sposób uwłaczającym innym użytkownikom forum. Te same zasady dotyczą awatarów.
Zasady ogólne:
1. Forum jest platformą przeznaczoną do wymiany poglądów i opinii oraz wyrażania własnego zdania. Należy pamiętać jednak o zachowaniu przy tym ogólnie przyjętych zasad kultury osobistej i merytorycznej dyskusji. Niedopuszczalne są wyzwiska pod adresem innych użytkowników oraz wulgarny charakter wypowiedzi. Jest to jedna z elementarnych zasad każdego forum, dlatego też wszelkie przejawy takiego zachowania będą stanowczo eliminowane.
2. Zabrania się umieszczania w treści wypowiedzi linków do płyt, filmów czy innych obiektów, które trafiły tam niezgodnie z prawem. Jest to działanie nielegalne i podobne treści będą usuwane.
3. Zabronione jest umieszczanie na forum treści o charakterze rasistowskim, pornograficznym, antysemickim oraz innych, dyskryminujących konkretną grupę społeczną. Patrz pkt. 1 Zasad ogólnych.
4. Zabronione jest umieszczanie reklam oraz wszelkiej treści promocyjnej bez wcześniejszego uzgodnienia tego z Administratorem.
5. Na Forum posługujemy się posługujemy się polskim językiem, używamy polskich znaków itd.
6. Nie nadużywamy caps locka, emotikonek, "buziek" itp. Posty bez konkretnej treści będą usuwane.
7. Niemile widziane jest „spamowanie” oraz wszelkiego rodzaju zaśmiecanie wątków treścią, która nie jest merytorycznie związana z tematem dyskusji. Wątki, które zamienią się w pole walki lub poletko osobistych wycieczek będą „czyszczone”.
8. Niedozwolone jest cytowanie wcześniej zacytowanego fragmentu wątku.
9. Korzystanie z forumowej wyszukiwarki nic nie kosztuje i nie boli, zanim założysz nowy temat, upewnij się, że już niema podobnego. Moderatorzy mają prawo do usuwania zdublowanych lub podobnie brzmiących wątków.
10. Administratorzy oraz Moderatorzy zostali powołani do utrzymania poziomu dyskusji, porządku oraz dopilnowania przestrzegania regulaminu, który obowiązuje wszystkich bez wyjątku. Wszelkie świadome próby jego łamania spotkają się ze zdecydowaną reakcją, co ekstremalnych przypadkach może prowadzić usunięcia konta z forum.
11. Administracja i moderacja upoważniona jest do modyfikacji lub usuwania kont użytkowników, wątków oraz pojedynczych wpisów, jeśli te nie są zgodne z regulaminem. Wszelkie działania tego rodzaju zostaną opatrzone stosownym komentarzem.
12. Administracja zastrzega sobie również prawo do zmiany powyższego regulaminu. Regulamin służy przede wszystkim użytkownikom, dlatego też wszelkie propozycje zmian lub modyfikacji są mile widziane i należy je umieścić w odpowiednim wątku.
REGULAMIN FORUM
dodano: : 2014-04-29 16:31
Wszelkie sugestie proszę umieszczać w tym wątku, będą na bieżąco rozpatrywane.